dinsdag 20 oktober 2020

twins

zucht

Ik wil me dan toch maar wel weer voor dit idee open stellen. Ik besefte net: hij heeft besloten de boel te gaan afblokken en te kiezen voor een mediocre life, in dezelfde tijd dat ik besloot dat ik in therapie moest.


Ik vraag me nu af in hoeverre ik ergens al altijd heb geweten dat dit de bedoeling was. Dat de verbinding zoals ik me die wenste die ultieme was en dat ik daardoor zo teleurgesteld achter bleef steeds. Dat ik ook nooit kon blijven, juist omdat het niet bedoeld was.


Hoe dan ook is het duidelijk dat we in alles hetzelfde zijn, of gespiegeld. 

Middelbare school.
HBO - vervolgopleiding
Werk in de zorg
Doelstelling naar anderen toe in werk
Intentie
Muziek maken
Zingen
Beweging en lichaamstaal
Menselijk lichaam/fysiologie
Zien
Moeite met woorden
Beelddenken
Punt waarop een besluit voor de levensloop genomen wordt
Intelligentie
Snelheid in schakelen
Woonwens
Natuur
Immaterialisme
Focus op interactie
Dezelfde taal spreken
Halve woorden genoeg
Triggeren van issues

Ze zeggen dat het helpt als je ervoor zorgt je core frequency uit te leven. Dan klopt het voor mij dat ik m dit jaar tegengekomen ben. Het klopt ook dat hij mij heeft gewezen op het punt waarop de schizo is begonnen, met precies dat éne lied. Zonder dat nou zelf te weten. En dat ik vervolgens hem wijs op wat hij nog te doen heeft.

En god, wat wil ik graag met hem delen en horen wat hij vindt van dingen. Hoe hij kijkt naar dingen die ik tegen kom.

Anyways. Ik wil graag een compleet nieuwe insteek in ontmoeten. Het verleden is onder ogen gezien - in ieder geval door mij -  en we kunnen een level up. Daar heb ik wel zin in.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...