dinsdag 2 april 2019

hart en mind, en niet meer mijn handen

Inmiddels al weer een half jaar geleden dat ik schreef hier. Een half jaar en veel nieuwe inzichten en veranderingen verder.

  • 5 maanden onderweg in de verzorgende ig/medewerker maatschappelijke zorg opleiding
  • sinds enkele weken weet ik dat ik artrose in de handen heb
  • sinds de opleiding en het werk weet ik ook dat ik ernaar verlang om gewaardeerd en vooral gevraagd te worden vanwege die andere kwaliteiten, van hart en hoofd....en niet meer die van mijn handen. 
  • Mijn handen geven ook aan dat daar rust moet komen en vooral ontspanning.
ik weet niet hoe ik één en ander in gang moet zetten, wat ik kan doen om dat te realiseren...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...