maandag 30 december 2019

heilige koeien

zo, bezig geweest om de levenslijnen en het bijbehorende noodlot in kaart te brengen. Je kunt het inderdaad gerust noodlot noemen, want de geschiedenis blijft zich maar herhalen.
Ik heb enkele heilige koeien te offeren, en ben er helemaal klaar voor ook.

Even hieronder:

  • als ik deze fantastische man voor me kan winnen, hoef ik me eindelijk niet meer te schamen voor wie ik ben en wat me beweegt/wat ik diep van binnen voel.
  • als ik die éne vind en voor me kan winnen, kan ik eindelijk mijn diepte en intensiteit uitleven.
  • als ik genoeg ruimte krijg van de ander/mijn omgeving/de wereld/de samenleving, kan ik eindelijk laten zien wie ik ben/tot mijn recht komen
  • als ik mijn diploma heb, kan ik als zelfstandige werken en eindelijk mijn eigen werkstijl en visie hanteren
  • als ik als mezelf succesvol ben, hoef ik eindelijk niet meer zo hard te werken en te veel verdragen wat ik niet meer wil of aankan
Ondertussen heb ik de afspraak met de fysio afgezegd en een afspraak met de huisarts voor een verwijzing naar het artrosespreekuur in het Sint Anna in Geldrop. Ik wil een nieuwe heup, en weer soepel kunnen bewegen. 

Ook heb ik sterk het gevoel het beste bij Tot uw Dienst te blijven om alle praktijk af te toetsen en daarmee de opleiding te voltooien. Dat voelt op één of andere manier passend.

Dan ga ik vandaag of morgen in kaart brengen wat mijn lotsbestemming kan zijn. Ik voel die namelijk al lang, maar blijf maar hangen in het noodlot. Daar ben ik onderhand wel klaar mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...