dinsdag 12 juli 2022

nieuwe fase

 Oi, er gebeurt van alles.

Broer gaat zijn huis verkopen en dus heb ik geen domicilieadres meer. Ik kan niet inschrijven op het landgoed en zal dus op korte termijn weg moeten. Dat voelt eigenlijk ook passend, en ik was al aan het opruimen geslagen omdat ik een soort opruimwoede voelde - als in nesteldrang.

Er zijn best wel wat opties die ik kan onderzoeken. Maar wat ik sterk voel is dat ik niet "terug" wil. Ik wil dus niet in overlevingsmodus terugkeren, zoals broer doet: zelfvoorzienend worden...is gebaseerd op alleen maar voor jezelf en je eigen lijf en leden zorgen. Ik wil juist iets samen doen om naar dat nieuwe te kunnen bewegen.

Hoe doe ik dat?

Ik zou vanaf deze plek eigenlijk graag ook nog leren van Karen Hamaker, de jungiaanse psychologie en wat zij allemaal nog weer weet. 

Ik zou eigenlijk ook wel graag dichter bij dochterlief willen zitten. Meer dan bij andere mensen. 

Het is wel grappig dat dit zich voordoet, nou ik mijn therapeutisch jaar wel heb afgerond. Ofja, het wordt dus afgehecht met deze nieuwe stappen die ik moet maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...