maandag 25 september 2017

nabijheid

Er is meer reden om niet te willen stoppen.
Belangrijkste die ik nu zie is het genieten van de fysieke nabijheid, wat we allebei doen. Daarin vinden we elkaar. Daarin is het samen te ervaren.

Wellicht de reden ook dat we dit steeds meer zijn gaan opzoeken. Waardoor we meer en meer richting voornamelijk seks zijn gaan bewegen. Wat hij niet erg vindt.

De afstand wordt wel met de dag groter. Als er geen contact is, verdwijnt hij snel. Er is ook geen verbinding meer vanuit het hart. Het is helemaal leeg.
En nu voel ik dat er rust begint te komen daaromtrent. Omtrent het definitieve stoppen.

Ik heb ook de man uit het beeld van net voor Ronald straks gezien. Gezien wat er kan zijn, wat ik wens, wat mijn sublieme relatie is, wat die inhoudt. Waarom zou ik voor minder willen gaan ook?

Maar ik zal zijn nabijheid wel missen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...