zaterdag 25 juli 2020

bionic woman

Ik wil een blogje gaan schrijven, om te publiceren. Ik weet alleen even niet welke insteek ik wil nemen.

Ik wil in ieder geval hier wel schrijven over de positieve kant van het snippertjeseffect. Ik kom namelijk vandaag tot de conclusie dat daarmee het grootste deel van mijn specifieke gebruiksaanwijzing is samengevat: ik ben uitermate fijnzinnig/fijngevoelig.

Kleine nuances merk ik op.
Kleine interventies hebben groot effect.
Snippertjes gaan heel lang mee.
De wereld maakt veel te veel herrie voor mij/is overweldigend.
Als het obstakel uit de weg is geruimd en ik krijg weer wat ruimte, ga ik als een speer.
Drie zakjes macrogol en ik ben drie weken aan de diarree.
Voeding wordt optimaal benut (ik hoef dus niet zo veel te hebben/kom snel aan bij te veel)
Afstemming is subliem.
Om mezelf duidelijk te maken naar buiten toe moet ik mezelf geweld aandoen en schreeuwen.

Deze laatste is niet handig. Bedenk ik nu.

Kleine rimpeling/interventie: grote uitslag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...