maandag 30 oktober 2017

hormonen

Ik heb nu dus eindelijk helder dat ik enorme pieken heb in oestrogeen. En dat die vocht vasthouden veroorzaken, en cravings en aankomen en andere instabiliteit. Het laatste jaar van de overgang is aangebroken. Gisteren voelde het een beetje als doodgaan.

Maar als ik bedenk dat ik na deze periode stabiel ben in mijn hormonen, dan word ik wel blij. Dat zal fijn zijn.

Dan heb ik nu enorme last van Frank met zijn herrie-achtige aanwezigheid. Zal ook blij zijn als hier helderheid over komt en wat ik wil gaan doen mbt wonen. Het begint namelijk ook weer koud te worden hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...