donderdag 30 november 2017

brief

sinds 2012 ben ik aan het werk bij Stichting Fokus wonen. Instelling voor 24-uur zorg op maat aan huis bij mensen met een ernstige fysieke beperking die zelfstandig willen blijven wonen. Dat komt neer op adl-zorg, hand- en spandiensten en eenvoudige verpleegtechnische handelingen. Ik heb hier veel geleerd en intern een adl-certificaat gehaald. Ik voel echter al een tijdje dat ik op routine loop en dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Daarom ben ik me onlangs aan het verdiepen in mogelijkheden om een landelijk erkend diploma te halen, bij voorkeur verpleegkundige niveau 4, vanwege mijn vwo en hbo-achtergrond.

Het werken bij de mensen thuis bevalt me heel erg goed, het vraagt om afstemming en soms ook improvistaie en dat daagt me uit. Daarnaast zou ik graag meedenken en meesignaleren met en voor de cliƫnt, anders dan ik nu gewend ben te doen. Nu ben ik uitvoerend.

Ik zie dat u nieuwe medewerkers zoekt niveau 3, 4 en 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...