donderdag 2 november 2017

cravings

Boh, ik heb weer enorme cravings. Ik voel ook aan andere dingen dat mijn hormonen pieken.
Van de week kreeg ik de boodschap dat ik mijn overtuigingen met betrekking tot eten en gewicht opnieuw moest bezien.
Nu besef ik hoe groot het effect is geweest van de hormonen op mijn eetgedrag en gewicht. En ik besef dat je dus foutieve overtuigingen kunt aannemen op basis van onvolledige informatie (in dit geval over eten en wat wel en wat niet enzo). Maar dat je die foutieve overtuigingen vervolgens wel blijft uitleven.

Gisteren kreeg ik de boodschap dat ik het vertrouwen moet ontwikkelen dat de dingen en situaties zich zullen gaan voegen naar wat ik wil. Op aards niveau. Dat betekent eigenlijk alle foutieve overtuigingen achter me laten, of mogelijk gewoon alle beperkende overtuigingen laten voor wat ze zijn en me gewoon richten op wat ik wil.
Op gebied van mijn lichaam, wonen, werken en inkomen en fijne contacten met anderen. Mogelijk ook nog relatie, hoewel ik daar nu niet zo veel trek in heb.

Op dit moment heeft vooral mijn lichaam, voorbij de overgang en werk/inkomen en wonen de aandacht.

...........

En ik heb een supplement gehaald om mijn lichaam te ondersteunen tijdens dit laatste stuk van de overgang. Dat voelt wel goed. Al is het maar om de erkenning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...