woensdag 22 november 2017

nieuw doel

Morgen heb ik het tweede en laatste gesprek van de selectieprocedure. Dan weet ik maandag uiterlijk hoe het verder gaat. En hoewel ik het wel wat spannend vind om dit nu al zo te scrhijven, zie ik ineens de nieuwe route verschijnen, van komende periode. En hoe oude wens en doel weer actueel wordt.

Ik laat me opleiden tot verpleegkundige. Of dat niveau 4 of 5 gaat zijn, weet ik op dit punt nog niet. Onderweg ga ik me verdiepen in wat mijn voorkeursdoelgroep is. Of dat gehandicapten zijn (denk het niet) of terminalen of mogelijk bijvoorbeeld mensen met anorexia en andere psychiatrische/psychosomatische ziektebeelden. Dit laatste ziet er vanaf deze plek het meest voor de hand liggend uit voor het doel wat ik me 20 jaar geleden stelde: een hersteloord/kliniek met bewustwording.

Ik zag m ineens toen ik de docu zag Emma wil leven, over anorexia met een kliniek/hersteloord in Portugal. Als ik gediplomeerd én ervaren ben, kan ik me succesvol vestigen waar ik maar wil. Het vernieuwde genezen/herstellen waarbij bewustwording rondom lichaam en geest een belangrijke rol speelt heeft de toekomst.

Het voelt goed om dit zo te zien. Hiermee heb ik een heel nieuw en groot doel voor de komende periode. Eén waarmee ik jaren vooruit kan. Dat is superfijn.

Als de route mbt werk en leren rond is en helder, ga ik mijn wonen  er op aansluiten. Even zien hoe dat dan zal zijn. Dit is echt heel fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...