zondag 8 december 2019

Alexander

Hoi Alexander,

hoe gaat het met je? Hopelijk gaat het je inmiddels iets beter.
Mij valt de verandering naar het nieuwe werk me onverwachts heel zwaar. Ik mis de cliënten van Samen Verder, en ook het werk.
Ik denk nog wel eens aan je, ik vond het zo fijn als je heel open en vrij over je leven vertelde. Graag had ik jou ook verteld over mij en mijn leven, maar ik vond dat ik dat niet kon doen, omdat ik professionele afstand moest bewaren.

In het doosje zit een steen. Die kan je open doen, dan komt er een mooie binnenkant te voorschijn. Ik heb hem al enkele jaren, ooit gekregen toen ik het heel zwaar had, met stress en angst.
Toen ik net aan jou moest denken, schoot de steen me ineens te binnen. Daarom wil ik die aan jou geven.

Ik wens je dat het je goed gaat, en dat je de komende feestdagen ook goed doorkomt.

groetjes en ik hoop ook tot ziens ooit,
Carry

Hoi Alexander,
Wie geht's dir? Hoffentlich geht es dir jetz besser.
Unerwartet finde ich die Umstellung auf das neue Werk sehr schwierig. Ich vermisse die Kunden von Samen Verder und die Arbeit.
Ich denke manchmal an dich, ich fand es so schön, wenn du mir frank von deinem Leben erzählt hast. Gerne hätte ich dir von meinem Leben und meinen Stress erzählt, aber ich dachte, ich könnte das nicht tun, weil ich eine professionelle Distanz einhalten musste.
Ich bin manchmal in der Nähe, weil meine Eltern in unmittelbarer Nähe von dir leben. Ich selbst habe auch mit meiner Tochter in Brouwhuis gelebt. Zufällig, nicht wahr? Jetzt lebt sie nicht mehr bei mir.

In der Schachtel befindet sich ein Stein. Du kannst diesen öffnen, dann erscheint ein schönes Interieur. Ich hab den Stein vor einer Weile bekommen als ich eine harte Zeit hatte, mit Stress und Panik. Als ich nur an dich dachte, kam der Stein plötzlich zu mir zurück.
Deshalb möchte ich es dir geben.

Ich wünsche dir alles Gute und dass du den kommenden Ferien gut durchkommst.
Grüße und ich hoffe, wir sehen uns manchmal wieder.

Carry



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...