woensdag 23 september 2020

na de zweethut

Zondag zweethut gehad. Ik zit in de afterflow, en voel dat het afscheid daarvan nadert. Het voelt altijd een beetje melancholisch om afscheid te nemen van iets wat heel bijzonder is geweest. Moeilijk wordt het helemaal als je niet weet of er iets nieuws voor in de plaats zal komen ooit. 

Dit ligt aan de basis van het snippertjeseffect. Maar nu voel ik hoe er een grote verandering heeft plaats gevonden afgelopen dagen en al helemaal tijdens de zweethut. Ook hij is mijlenver weg. En toch staat er een nieuwe periode voor de deur.

Morgen ga ik naar Redbeez, zien wat dat brengt. Aansluitend ga ik naar Susanne. Ik weet in ieder geval wel heel zeker dat ik meer met verdieping ga doen. De simpele zorg ook vaarwel ga zeggen.

Maar ook dit maar gewoon even zien, hoe dit zich ontwikkelt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...