vrijdag 25 september 2020

richting kiezen

Okay, er heeft zich een nieuwe richting aangediend. De eerste gaat over de keus om weg te gaan bij Tud. Daar wil ik een besluit over nemen, want ik voel hoe ik geen enkele route meer wil rijden.

Dan heeft zich de vaderwond opnieuw laten zien en in d emailwisseling met Marcel heb ik besloten om aan de ademcirkel mee te doen. Hoewel ik eigenlijk al eerder iets zou willen doen, gaat dat vooral om het feit dat ik de komende week niet meer in ditzelfde gevoel wil zitten van wachten tot er weer iets dieps mogelijk is. Oftewel: ik ben echt klaar met dit huidige "niks".

Ik heb het boek besteld over mannen. Daar kan ik alvast mee vooruit. De visie op mannen zoals die daar in naar voren komt sluit aan bij de houding van ons pa en raakt me inderdaad al ergens waar het niet fijn is. Omdat Marcel aanstuurde op meedoen met de cirkel, doe ik dat dus.

..........

En toen kwam het appje, slechts 5 minuten na het schrijven van mijn mail, van Hennita met de datum: 7 oktober.

Ik ga dus de vaderwond helen. Ik ga kiezen voor een werkrichting met veel meer verdieping. Ik ga kiezen voor meer sjamanistisch werk. Ik ga meer mannen uitnodigen in mijn leven.

Dan heb ik een beslissing te nemen over het gegeven en de boodschap dat ik "te veel" zou zijn. Die gaat over te overweldigend zijn. Bizar om als feedback te krijgen, omdat ik de rest van de wereld vele jaren als overweldigend ervaren heb. Hoe zit die dan?

Ik til mijn besluit om ontslag in te dienen even over het weekend heen, het kan nog tot woensdag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bericht aan Heiderieke

 Hoi Heiderieke, Graag wil ik nog even terugkomen op onze laatste gesprekken. Ik heb er even over na moeten denken en weet eigenlijk nog ste...