vrijdag 19 januari 2018

opleiding in onderzoek?

vandaar dat ik de opleiding tot welzijnswerker niet kon afmaken. Die zat volledig op interactie in gesprekken. Van het wel of niet juiste zeggen in dat gesprek hing het herstel en ontwikkelen van het beschadigde kind in kwestie af zelfs. Niet zo vreemd dat ik daar compleet verlamd in raakte.

Maar ook in ander werk waar in ik iets moet "neerzetten". Ik denk dat ik eens ga onderzoeken of ik met onderzoek doen iets kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

aan Senna over tarief

Hallo Senna, Zoals je misschien weet ga ik na de zomervakantie stoppen met enkele groepen stoelyoga en zitdans. Ik voel mij daartoe genoodza...